Because of Twitter. 32.

    

Jag sätter mig på en stol i bortersta hörnet av omklädningsrummet. Applåderna dör ut och snart ropas mitt namn. Killarna slinker också in och gör tummen upp åt mig. Jag var tillbaka, allt var som vanligt. Bara en sak kvar att göra. 


Jag slänger mig på sängen och drar fram mobilen tillsammans med min logg. Pennan rullar ur boken och jag greppar den med vänsterhanden och för den mot en tom sida.

”Hej loggen :) för första gången på länge mår jag bra, riktigt bra. Allt är så himla perfekt nu.  Efter mitt samtal med Louis förra veckan fick jag veta av honom att jag alltid var välkommen tillbaka. Jag har alltid en plats i 1D. Det var inte Lou personligen som sa det, utan Harry men vad gör det? Jag är så freaking glad. Konserten var lite skakig, vi var väll nervösa allihop. Låten lät som skit den med, men vad gör det? :) Nu ska jag ta världen med storm igen, haha. Im Back! Wohooo. Im back oh yeah!!! (haha, jag kanske överreagerar lite men vet inte hur jag ska formulera mig ordentligt!) Bara en sak kvar att göra… x Nialler.”

Jag häller upp teet och går och sätter mig bredvid Zayn i soffan. Han låter sin mobil glida ner i fickan för att göra mig sällskap.

”Vad sa ni två egentligen?” frågar han.

”Va, jag och Niall?”

”Precis. Du vet på sjukhuset.”

”Åh, vi sa en massa saker.”

”Som vad? Hur fick du honom att mjukna igen?”

”Jag pratade om vårt bandnamn och att han brutit sig ut från det och skapat en egen riktning.” jag rycker på axlarna och smuttar på teet.

”Ah, inget mer?”

”Nej, han frågade om vi hade plats för en femte väg också.”

”Och du svarade..?”

”Det kommer föralltid vara en hemlighet mellan mig och Nialler.” jag ler och ställer ner koppen på bordet. Zayn suckar och lutar sig tillbaka igen.

Jag tar upp mobilen och trycker in på Twitter och klickar på ”Registrera dig nu.” Fingret knappar vant in alla uppgifter och jag låter kontot skapas. Jag följer bara de jag känner för, Cassidy, Fiona, Louis, Zayn, Liam, Harry, mamma, pappa, Greg, Savan, Paul, Perrie, Dani och Eleanor. Jag klickar in på skriv tweet och låter fingrarna fara över skärmen.

//I’m back your mofo’s ;D//


Där var Because of Twitter slut för denna gången. 
1. Vad tyckte ni i helhet? 
2. Något som var mindre bra?
3. Läser ni om jag skriver en till? 
4. Helt på svenska eller engelska dialoger?
 
EN AWSOME BRAKFIS PADDLAR I EN LUFTBALLONG, TJOHOOO
(var bara tvungen, förlåt)
 
Ha det bra sålänge, den nya kommer upp senare idag kanske, eller imorgon :)

 PS. förlåt till alla jag fått att gråta, det var inte min mening och jag ber er ödmjukast om att inte stämma mig! Nu ropar Niall på mig så det är bäst jag kryper ner hos honom *host*


Kommentarer
Postat av: Lisa

mwahaha.
1. tyckte att den har vart super!!
2. hmm.. kommer faktiskt inte på nått negativt.. o.o
3. antagligen!
4. spelar ingen roll :p

2012-08-03 @ 02:04:37
Postat av: Frida

Aww så sjukt bra!!:')

Den har varit Råå bra , rakt igenom!! Sådan väl formulerad ide!! Väldigt bra rakt igenom som sagt:)

2012-08-03 @ 02:05:24
Postat av: Alicia

1. Väldigt bra, tycker jag.. Först när jag läste den fastnade jag inte för den eftersom att Niall skulle sluta xD Men i stort sätt så var den grym!
2. Kommer inte på nått, förutom att Niall slutade i början då.. ^^
3. Om den är lika bra som tidigare - JA! :D
4. Spelar ingen roll, men helst engelska om jag måste välja ^^) Känns lite mera "verkligt" då ;)

Suuuuper bra fanfic! :) Men vad var hemligheten mellan Lou och Nialler? Jag vill ju också veta!! D: Hahah ^^

2012-08-03 @ 02:23:32
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se
Postat av: manda

Hhaha, men guuud, det har gått så fort, minns när jag liksom längtade tills typ femte kapitlet, och nu ba, är det slut. ;__; Tycker att engelska dialoger är lite bättre, som sagt, känns mer verklighetstroget då. :3 Din ff har varit feeeett med bra, tycker inget varit dåligt. Du skriver verkligen bra måste jag säga. c: <3

2012-08-03 @ 02:39:28
Postat av: Lisa

BästBästBästBästBästBäst&Bäst.
1. Allmänt bäst, helt enkelt!
2. Kommer inte på något.
3. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, hehe :)
4. Spelar ingen roll :)

2012-08-03 @ 08:50:00
URL: http://oonedirectionff.blogg.se
Postat av: Kikke

1. Grymt bra och välskriven!
2. Lite lite kärlek ^.^ men suverän än då
3. HAHAHA ja klätt :D
4. Spelar ingen roll , ta de du tycker är lättast!:)

Oh Gud så bra den var c: en av mina favoriter , hihi ^.^

2012-08-03 @ 09:04:50
URL: http://Http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: Carro

1. Riktigt jävla grymt! Sjukt välskriven och en bra och ovanlig story och det gillas starkt! :D
2. Att den var kort :( nej skoja bara ^^ det fanns inget som var mindre bra :)
3. Ofc! :D
4. Svenska för no offense men det blev mer flyt i den här än det blev i den förra :)

2012-08-03 @ 09:23:48
Postat av: Julia

Bästa ff:en jag läst på lääääänge!! Sorgligt att den är slut, denna ff:en har gjort så jag har gråtit många gånger!
Allt va bra!! Och självklart kommer jag läsa den nya!!

2012-08-03 @ 14:25:36
URL: http://chokladpuddingen.devote.se
Postat av: Julia

Bästa ff:en jag läst på lääääänge!! Sorgligt att den är slut, denna ff:en har gjort så jag har gråtit många gånger!
Allt va bra!! Och självklart kommer jag läsa den nya!!

2012-08-03 @ 14:26:39
URL: http://chokladpuddingen.devote.se
Postat av: Josefin

1. Väldigt bra och den var aldrig tråkig utan det hände mycket hela tiden :)
2. Att den tog slut... nae men, tyckte inte nått var dåligt :)
3. Absolut! :))
4. Spelar ingen roll :)

2012-08-03 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0