Information om sommaren/höstens fanficar.

Hej allihopa!

Tänkte dra lite snabbinformation,
Det kan finnas en liten chans att jag lägger upp en ny fanfic under sommaren (men den chansen är jätteliten). Nästa fanfic kommer inte vara min utan en engelsk tjej som har skrivit vad jag anser den bästa fanficen någonsin, jag kommer då ha översatt den till svenska (med engelska dialoger) så att ni lättare ska kunna njuta av den på samma sätt som jag gjorde.
Om det nu visar sig att jag kommer ha internet kan det komma sig att jag lägger upp i sommar också, för det skulle ju vara kanoners så att jag snabbare kan komma igång på min nya egna fanfic (idén till den har funnits sedan jag startade Survive This).
Jag är jättespänd över vad ni kommer tycka om båda fanficarna och jag hoppas verkligen ni kommer följa dem.
Ha en otroligt underbar sommar!
/Cim
PS. Tack igen till alla ni som läst och kommenterat Survive This! DS.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte länka den där engelska fanficen? (:

2012-06-17 @ 13:53:37
Postat av: Matildalindgren

Jag undrar samma som hon ovan ;)

2012-06-18 @ 21:17:48
URL: http://matildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0